اگر بیمه درمانی دارید و ارائه دهنده خدمات بهداشتی شما کاندوم زنانه را تجویز می کند، باید بتوانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. طرح های بیمه ای ملزم به پوشش تمام روش های پیشگیری از بارداری مورد تایید FDA هستند.
 
اگر از Medicaid استفاده می کنید، بررسی کنید که آیا ایالت شما کاندوم زنانه را پوشش می دهد یا خیر. ایالت ها ملزم به ارائه خدمات و لوازم تنظیم خانواده هستند، اما آنها در مورد آنچه دقیقاً ارائه می دهند انعطاف پذیری دارند.فروش کاندوم زنانه
 
FDA برای تهیه کاندوم زنانه نیازی به نسخه ندارد. اما Veru، شرکت سازنده FC2، تنها کاندوم زنانه مجاز توسط FDA، آنها را فقط با نسخه در ایالات متحده در دسترس می‌دهد. Telemedicine یک گزینه برای دریافت نسخه است. ممکن است نیازی به ملاقات حضوری با پزشک خود نداشته باشید.
 
 
مکان‌های دیگری که ممکن است کاندوم زنانه در ایالات متحده حمل کنند شامل کلینیک‌های بهداشتی و برخی سازمان‌های غیرانتفاعی است.
 
می توانید کاندوم های زنانه را که به صورت آنلاین فروخته می شوند، پیدا کنید. با این حال، سازنده FC2 خاطرنشان می کند که محصول آنها در سایت های تجارت الکترونیک یا در فروشگاه های جنسی فروخته نمی شود.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه