کاندوم زن

کاندوم زنانه، که توسط PATH، از طریق یک فرآیند طراحی کاربر محور، ساخته شده است، یک ضدبارداری جدید زنانه است که برای بهبود پذیرش، سهولت استفاده و حس خوب طراحی شده است. کاندوم زنانه یک کیسه پلی اورتان است که تا حدی در یک کپسول برای کمک به قرار دادن آن محصور شده است. کپسول پس از قرار دادن در واژن به سرعت حل می شود که کیسه را آزاد می کند. سپس کاندوم توسط پدهای فوم در زن ثابت نگه داشته می شود. کاندوم زنانه به صورت خشک بسته بندی می شود و همراه با یک کیسه کوچک روان کننده مبتنی بر آب برای استفاده در محل استفاده می باشد. PATH مجوز تولید و توزیع کاندوم زنانه را به شرکت تجهیزات پزشکی شانگهای داهوا در سال 2008 صادر کرد. داهوا دارای گواهینامه اداره استانداردهای آفریقای جنوبی (SABS) (2013)، تایید سازمان غذا و داروی شانگهای (2011) و CE است. تایید علامت (2010) برای کاندوم زنانه، که امکان بازاریابی و توزیع محصول را به ترتیب در آفریقای جنوبی، چین و اروپا فراهم می کند. کاندوم زنانه در حال حاضر توسط کمیته بازبینی فنی WHO/صندوق جمعیت سازمان ملل متحد بررسی می شود. تصویب کمیته می تواند منجر به خرید عمده بخش عمومی توسط آژانس های سازمان ملل شود.[15]کاندوم زنانه خرید
 
کاندوم زنانه با حس طبیعی
کاندوم Natural Sensation Panty در ایالات متحده به طور انحصاری توسط شرکت کاندوم ACME توزیع می شود. این توسط شرکت Natural Sensation Compañia Ltda تولید شده است. (NS) مستقر در بوگوتا، کلمبیا. این محصول از رزین پلی اتیلن ساخته شده است که از لاتکس قوی تر و نازک تر است. بر خلاف لاتکس، پلی اتیلن ضد حساسیت، فوق العاده حساس، شفاف و بی بو است. کاندوم های Natural Sensation روانکاری می شوند و می توانند با روان کننده های روغنی یا آب استفاده شوند.
 
کاندوم زنانه چتر ابریشمی
کاندوم شورتی زنانه تولید شده توسط Silk Parasol می باشد. از لاتکس زیست تخریب پذیر ساخته شده است. این دارو هنوز توسط FDA تایید نشده است و در حال حاضر در حال انجام آزمایشات بالینی است.
 
کاندوم زنانه Phoenurse
Phoenurse از یک غلاف پلی اورتان دمبلی شکل ساخته شده است و همراه با یک ابزار درج، یک روان کننده بر پایه آب یا سیلیکون، حوله های بهداشتی و کیسه های دفع است. این توسط Tianjin Condombao Medical Polyurethane Tech ساخته شده است. شرکت با مسئولیت محدود و برای فروش در منطقه اقتصادی اروپا تایید شده است. کاندوم زنانه Phoenurse در برزیل، سریلانکا، چین، کنیا و مکزیک نیز موجود است. توسط FDA تایید نشده است.
 
کاندوم زنانه کوپید
کاندوم زنانه کوپید از لاستیک لاتکس طبیعی ساخته شده و در هند توسط Cupid Ltd ساخته شده است. این کاندوم برای توزیع در اروپا تایید شده است و در سال 2012 توسط WHO برای توزیع پیش صلاحیت شده است. در حال حاضر در حال انجام آزمایشات بالینی برای دریافت تاییدیه FDA است.
 
کاندوم زنانه اوریگامی
کاندوم زنانه ORIGAMI (OFC) از سیلیکون قالب‌گیری شده برای انطباق آناتومیکی ساخته شده است. در آزمایشات آزمایشگاهی مستقل پیش بالینی به عنوان 100٪ زیست سازگار و غیر حساسیت زا تأیید شد. این کاندوم هنوز برای فروش تایید نشده است و باید توسط WHO، C-Mark (EU) و FDA بررسی شود تا الزامات ایمنی نظارتی را برآورده کند. OFC در حال آزمایشات بالینی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، با همکاری سازمان بهداشت جهانی زنان در RTI، بین المللی است. کارآزمایی‌های بالینی در مقیاس بزرگ در سال 2014 برای ارزیابی عملکرد و ایمنی آن دنبال می‌شد. انتظار می رفت که در اواخر سال 2015 به بازار برسد و در انتظار تاییدیه های نظارتی قبل از بازار باشد. از ژانویه 2017، هیچ نتیجه ای از مطالعات امکان سنجی اولیه در دسترس نبود.[16] یک دعوای معلق که شامل اتهامات اختلاس است به این معنی است که اوریگامی از فوریه 2017 به طور نامحدودی از دستیابی به بازار معلق شده است.[17]
 
هزینه ها و "استفاده مجدد" از FC اصلی و FC2
قیمت هر واحد کاندوم زنانه بالاتر از کاندوم مردانه است، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد کاندوم‌های زنانه پلی اورتان قابل شستشو، ضدعفونی و استفاده مجدد هستند.
 
استفاده مجدد از کاندوم زنانه پلی اورتان به اندازه استفاده از کاندوم جدید بی خطر نیست. با این حال، WHO می گوید، [18]
دسته‌ای از کاندوم‌های زنانه جدید و استفاده نشده تحت هفت دوره ضدعفونی، شستشو، خشک کردن و روغن‌کاری مجدد قرار گرفتند که منعکس‌کننده مراحل و روش‌های موجود در پروتکل پیش‌نویس بود، اما در غلظت‌های قابل‌توجهی بالاتر از سفید کننده و برای مدت طولانی‌تر. تمام دسته‌های کاندوم زنانه پس از چرخه‌های آزمایش، از مشخصات ارزیابی کیفیت ساخت برای یکپارچگی ساختاری برخوردار بودند. ... ضد عفونی، شستشو، خشک کردن، روغن کاری مجدد و استفاده مجدد از دستگاه با ترشح آلت تناسلی، تحریک واژن علامت دار یا یافته های نامطلوب کولپوسکوپی در داوطلبان مطالعه ارتباطی نداشت.
 
ارائه‌ای در کنفرانس بین‌المللی ایدز در سال 1998 به این نتیجه رسید که "شستن، خشک کردن و روغن کاری مجدد کاندوم زنانه تا ده بار به طور قابل توجهی یکپارچگی ساختاری دستگاه را تغییر نمی‌دهد. قبل از استفاده مجدد از کاندوم ماده، آزمایش‌های میکروبیولوژیکی و ویروس‌شناسی بیشتری لازم است. کاندوم را می توان توصیه کرد».[19]
 
تحقیقات نشان می دهد که کاندوم زنانه FC2 یک روش مقرون به صرفه برای پیشگیری از HIV حتی در سطوح پایین استفاده است.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه